неділя, 24 червня 2012 р.

Відкрий моє сердце до Любові ! (Любовна лірика )

                                                         Прошу Боже !
                                                         Уповаю !
                                                         Відкрий моє сердце до Любові
                                                         Та Даруй мені Любов взаємну !
                                                        Любов, якої я не мав !
                                                        Любові, якої я не знав !
                                                        Любов, яка плекається роками і молитвами !

                                                       Чому ж Боже я досі її не маю і не знаю ?
                                                       Чому Ти мене випробовуєш
                                                       А що зі мною зараз робиться не знаю (((

Немає коментарів:

Дописати коментар