неділя, 27 травня 2012 р.

Люблю я Львів (вірш для Львова)


                                                                   
                                        Люблю я Львів,
                                        за те що місто Боже
                                        А ще за те,
                                        що в ньому я живу !
 
                                        Люблю я Львів,
                                        бо його не руки,
                                        а серця святих побудували

                                        Тому і вас прошу,
                                        щоб ви у святості й Любові
                                        ви Львів побудували !
                                        Бо каменяр то я і ти !
                                     
                                     

                                     
                         
                                     
                                        

Немає коментарів:

Дописати коментар