середу, 5 червня 2013 р.

До дня народження мого найщирішого друга!

                                                               

 

5 червня 2013 року – день народження Максима Семенова, мого найкращого друга, якого мені дуже не вистачає. Йому мало б виповнитися 26 років... Я вже писав "Спогади про Максима Семенова", але не зміг там висловити всього того, що б мені хотілося. В Інтернеті про Максима небагато інформації. Досі існує діюча сторінка у контакті , а також у фейсбуці, яку він створив напередодні трагічної загибелі і дуже вдало назвав Святий Сємьон.
Максим знав, що Святим є тільки Бог. Але коли Бог освячує людину, вона теж стає святою. При житті вона наближається до святості, а після смерті переходить до сонму святих. Проте далеко не кожна людина досягає такої святості, як, наприклад, покійний Максим Семенов. Думаю, ми маємо уважно приглядітись до його життя, бо він показав своїм прикладом, що святість – це справжня реальність.
Іще я знаю, що Максим захоплювався юродивими. Пам'ятаю, як ми разом дивилися пізнавальний фільм "Юродивые в России". Він зізнався мені, що попросив у Бога дар юродивості – і Всевишній наділив Максима цим даром…

                                                                 



Максим завжди був дуже мужнім. І ця мужність його проявлялася в тому, що він постійно проповідував Христа усіма способами. Його життя було Керигмою. Слово, яке він проповідував, одразу ставало ділом. А сили свої він черпав від Бога. Максим кожен день читав Святе Письмо і кожен день ходив на Літургію та інші богослужіння в УКУ. Так ми разом навчалися на філософсько-богословському факультеті та молилися.

                                                                   

В часі навчання Максим проявляв кмітливість. Він завжди нестандартно мислив. І це проявлялося у його творчості. Він свідчив, служив та спілкувався. Максим завжди підтримував людей, якщо вони були засмучені, стурбовані або невпевнені в собі. І взагалі спілкування з ним приносило радість та зміни у житті. У великій мірі завдяки ньому я ходжу кожної неділі до Церкви і кожен день молюся вервицю. Максим мене досі надихає творити добрі діла.
  Максим хотів стати священиком. Він зрозумів це в УКУ. Я вважаю, що Максим дійсно був би справжнім священиком. Ми жартували, кажучи, що він проповідує, як протестантський пастор. Та в цьому жарті є доля правди. Зараз священики говорять мало проповідей про оправдання вірою та Народження згори. Максим ці теми часто піднімав, вони для нього були центральними. Жаль, що він на амвоні їх не проголосив. Хоча він за своє життя зміг багатьох людей навернути до покаяння, допомогти їм духовно зрости та донести до них основну суть Благої вістки.
 Він мріяв займатися екзорцизмом, а також зцілювати людей, все для того, щоб вони приймали Живого Христа. Для цього він проповідував. Хто зараз має такі добрі мрії?
 Максим проповідував. Я пам'ятаю його палкі проповіді у методистській спільноті "Молодь до Ісуса" . А взагалі кожна розмова з ним була глибока та змістовна. Вона була наповнена любов'ю.
  Про те, як він помер, я розповім згодом, у наступному розділі.


ДЕТАЛЬНІШУ ІНФОРМАЦІЮ ЧИТАЙТЕ ТУТ

2 коментарі: