четвер, 28 листопада 2013 р.

Майдан у контексті пролайфу

                                                                       

Недавно у католицькому часописі credo була опублікована стаття про Майдан у контексті віри. В цій статті згадувалося про те, що мусимо прагнути до покращення умов для втілення нашого покликання. А ми всі покликанні до життя ! По цій причині в мене виникла думка написати роздуми про пролайф у контексті Майдану.

Всім відома пісня групи Гринджоли "Разом нас багато". На жаль люди не задумуються глибоко над словами цієї революційної пісні. "Разом" - означає єдність людей, солідарність, а головне любов між людьми. Любов до України та інших народів починається з християнської любові до ближнього, яка невід'ємна від любові до Бога. "Нас" - для мене це слово означає кожного з нас. "Багато" - позначає нашу кількість, я нас не можна рахувати, як худобу. В пісні співається, що "ми не бидло, ми не козли". Таким чином в цій пісні відстоюється насамперед право на гідність людини.



                                                                       
Враховуючи, що твір стає незалежним від автора, то розкриття глибини його сенсу постає з часом. На мою думку у слові "багато" міститься відстоювання право на життя. Розуміється це як щось природне. Правильно ! Життя дан нам Богом, а ми маємо згідно природнього юридичного права право на нього з моменту зачаття до природної смерті.

Саме коли народжуються діти, то вони в майбутньому стають силою будь-яких революційних рухів. Якби не народжувалися діти, то б не було ні революції на граніті, ні Помаранчевої революції, а також теперішнього Євромайдану.
                                                                   

Сучасну революцію творить молодь. Вони є головною рушійною силою цієї революції. Якщо б ми не народилися і нас всіх абортували, то б нічого не було. Ми можемо помилятися, а ці помилки можуть знову стати перепоную для нашого поступу. Ми можемо зневіритися, як це було з минулими учасниками Помаранчевої революції. Але якщо ми будемо далі відкрито позитивно ставитися до абортів, вбивати своїх дітей, то нас явно буде не багато і не буде сенсу нам співати пісню "Вічний революціонер", бо не буде кому робити революції, а тим більше співати цю пісню, бо на нашому місці засядуть інші народу.

                                                           

Аборти вбивають за неофіційною статистокою, яка точніша близько 1-2 млн. абортів, а за всі роки незалежності за допомогою абортів вбито від 30 до 50 млн. осіб. Це ж самознищення !

І аборти, як антихристиянська, а тому антиєвропейська "культура смерті", яка протиставляється європейській "культурі життя" так звана традиція існувала ще з прадавніх часів, але вона набрала обертів після того, як у 1920 році аборти легалізував Ленін. Досі цей закон в Україні ніхто не скасував, а якщо ми це зробимо, то це буде дійсно революційна подія. РАЗОМ НАС БАГАТО ! НАС НЕ ПОДОЛАТИ !

P.S. На останок варто ще зазначити, що ми маємо у будь-яких випадках відстоювати право на життя. Все що заперечує право на життя (аборти, алкоголізм, наркоманія, кримінальні злочини, евтаназія і так далі) має суспільством незалежно від конфесійності, національної приналежності, класової стратифікації і т. п. З такою поставою ми будемо поводитися найперше як громадяни, а якщо ми рахуємо себе християнами, то це буде по християнськи. Тому важливе значення має захищати життя. Кожен хто захищає життя є пролайфівцем. Але для ефективнішої боротьби проти абортів створюються цілі організацію. Приєднбйтеся. Будемо робити пролайфівську революцію !

Дорогий українцю!

Невже віриш, що знайдеться лідер, який зможе навести порядок у державі, доки в абортаріях безкарно вбивають українське майбутнє –
майбутніх вчителів, лікарів, президентів, науковців, священиків... ?

Слова виявилися пророчими під час і після Помаранчевої революції, вони не втратили своє пророчості й у теперішній ситуації. Так що діяльність "Руху за життя" є засадничою: доб"ємося успіху в ній, то й усе інше додасться.


Автор: Тирусь Дмитро

Немає коментарів:

Дописати коментар