середа, 29 червня 2011 р.

Мій переклад уривку з Святого Письма з давньогрецької-койне (14 розділ Євангеліє від Йоана)

                                                                             

1.Не тривожтеся ваше серце ! Ви віруйте в Бога і в Мене віруйте 2. В домі Мого Отця багато келій. Коли не так, то Я сказав би вам, що іду1 напоготовити вам місце. 3. І Я йду приготувати місце вам і місце споготую, знову прийду2 і вас до Себе візьму, щоб де Я й ви були 4. І куди Я відхожу знаєте шлях.
5.Говорить Йому Тома: Господи не знаємо, де Ти відходеш і як же мені під силу дорогу знати ? 6. Говорить йому Ісус:Я є Той, Хто є Істиною і Життям та Шляхом ! До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене 7. Якщо б ви пізнали Мене, то б Отця Мого б ви пізнали.Відтепер знаєте Його і бачили Його. 8. Говорить йому Филип: “Господи, покажи нам Отця, і вистачить нам 9. Промовляє йому Ісус: скільки часу з вами Я є6,але ти не пізнав, Филипе Мене? Хто бачив Мене той бачив Отця. Як ти говориш покажи мені Отця ? 10.Чи не віруєш що Я у Отці і Отець у Мені Він є ? Слова що говорю вам не від Себе говорю вам, але Отець живе в Мені та творить діла Він. 11. Віруйте Мені що Я в Отці і Отець в Мені ! А коли ж ні, то за самих діл повірте7 12. Істинно, істинно говорю вам: той хто вірить в Мене, так само діла творитимете що я їх роблю. А й більше робитимете, бо я вже йду до Отця мого 13. І коли що просете у ім'я Моє, тому вчиню, щоб Отець у Сині прославився 14. Коли що просете Мене у ім'я Моє, я створю8
15. Якщо любите Мене, заповіді мої виконуйте 16. І я благатиму Отця, - і іншого Захисника дасть вам, щоб я з вами повіки був 17.Духа правди, якого не може прийняти, бо не бачить Його та не знає Його.Ви знаєте Його, що з вами перебуває, і у вас буде Він. 18. Я не залишу вас сиротами, - Я прийду до вас. 19.Ще трохи і світ Мене не побачить, ви ж бачите мене будете, бо я Живу і ви жите будете. 20.В той день пізнаєте ви, що я в Отці моєму, і ви у мені, і я у вас 21.Хто має заповіді Мої і їх дотримується, це той він є що любить Мене. Хто ж любить Мене, полюбить того Отець Мій, і я полюблю Його і об'явлю йому себе.
22. Каже Йому Юда, не Іскаріотський: Господи, і що сталося, що нам об'явити себе а не світові ? 23. Озвався Ісус і сказав Йому: якщо хтось любить Мене,той і Слова9 мого дотримується і Отець мій полюбить Його, і до Нього ми прийдемо, і келію разом в Ньому закладемо 24. А хто не любить мене, той слів моїх не дотримується. І Слово ,що чуєте, не є Моє, але Отця що послав Мене.
25. Ці речі я сказав вам, коли з вами перебував 26. Але ж Захисник Дух Святий, якого зішле Отець10, в ім'я Моє, Той вас навчить усього і нагадує вам, все що сказав вам Я. 27. Мир залишаю вам, мир свій даю вам ! Не як світ дає Я даю вам. Нехай тривожиться ваше серце і не лякається ! 28. Чули ви що сказав я вам: я відхожу і, повернусь до вас. Якщо б ви любили Мене ви б тішилися, тому що відхожу до Отця,- бо Отець значніший Мене є 29. І тепер я сказав вам перед тим, як воно настане, що коли воно настане увірували ви. 30. Не багато вже я говоритиму з вами, надходить бо світу правитель11. І у Мені не має нічого, 31. Але щоб знав
світ що я люблю Отця і як заповідав Мені Отець, так і творю. Уставайте, ходімо звідси.

Немає коментарів:

Дописати коментар