субота, 3 березня 2012 р.

ТІЙ ЩО ВІДКРИЛА МЕНІ КРАСУ (МОЇЙ НАЙКРАЩІЙ ПОДРУЗІ ВІРШ)

Я не в одне щось закоханий, не на одне задивився: Безліч усяких дрібниць, будять любов у мені Овідій (Любовні елегії)................................................ І цей вірш, та всі вірші Всі поети, епоси, романи, повісті, вірші Навіть всі молитви та гімни Не можуть сказати про невимовне, але я спробую сказати це тобі/////////////////////////////////// Те що ніколи ніхто не казав, Саме те що Пушкін ніколи не писав Бо про несказані речі можна лише віршами писати Бо все життя наше є поетичне(і поезією то є душа) Бог створив нас у всій красі Єву гарною створив, яка вона прекрасна ! Вона ж Адамові Красу Божественну відкрила Бо цілістю його була,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Першим ж поетом серед людей був Адам Він жеж вірш уперше прекрасний склав Який з горнистої душі добув Бо кожен вірш то немов кришталь або квіточна на вершині Евересту________________ І промовив Адам віршем: Оце тепер вона кість від костей моїх, І тіло від тіла мого Вона ж мені явила Бога, та далі являтиме мені+++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Тетяна ти для мене є тою Євою, Бо Бога ти явила ти мені Через тебе я пізнав себе І дуже радий цьому !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Немає коментарів:

Дописати коментар