понеділок, 11 лютого 2013 р.

Спогади про Іллю Онопрієнка !

     Великий жаль, що помирають такі великі люди, як Ілля Онопрієнко ! Досі я згадую цю прикру подію його загибелі з жалем та трепетом. Вже про нього було написано багато спогадів, але на мою думку це дуже мало сказано, щоб розповісти про його життя у Христі.
  Йому також є присвячені відео "Посвящение Илье Оноприенко от Братовой" та "Світлої пам'яті Іллі Онопрієнка", які дають змогу пізнати глибше особу Іллі, але думаю що про нього варто ще написати багато спогадів.
   Ці спогади я пишу не лише для родичів, друзів, товаришів та знайомих Іллі Онопрієнка та Максима Семенова, але для кожної людини, яка буде читати ці спогади. Їхні життя є прикладом для кожного з нас, як життя прожити у святості.
 Ілля приїхав до УКУ вчитися з міста Стрий разом із своїми друзями Ігорем та Оксаною. Спочатку він думав поступати з  свої другом Ігорем до семінарії, але вони не поступили. Тому вони поступили на філософсько-богословський факультет УКУ. Таким чином я з Іллею провчився чотири роки разом в одній групі, а також мав змогу з ним часто бачитися після навчання.
 Я з Іллею не так часто спілкувався, але його присутність позитивно впливала на мене і на групу. Його тишина була найбільшою формою активності. Кожен його рух виявляв дію Святого Духа, але це я помітив лише після його загибелі.
 Не пом'ятаю під час навчання, щоб Ілля когось образив, або на когось образився. Також вражає мене досі його жертовність, яку він виявляв при служінні Богу. Бо він ніколи не відмовляв у допомозі людині, якщо у цьому була потреба.

  Найчастіше я бачився з Іллею у молодіжній спільноті "Молодь до Ісуса". Там Ілля після навчання витричай весь час на служіння Богові. Так це спільнота методистської церкви, у якій він служив, але не головне де, а як ми служимо Богові. Досі пам'ятаю, як він енергійно служив у цій молодіжній спільноті, як він там був майже кожен день, як він грав на ударних інструментах на пілігримах, як останній перед його смертю ми з ним купалися разом з молодіжною спільнотою у Винниківському озері.
 Можна про Іллю багато писати, але на кінець скажу головне. Думаю батьки Іллі не випадково дали йому таке ім'я. Воно означає "Бог мій Ягве". Навіть присутність Іллі тепер я розумію, як присутність Христа серед нас. Бог через Іллю був присутній тоді і зараз є присутній.
 Також можна знайти багато подібного у житті пророка Іллі та Іллі Онопрієнка. Іллі Онопрієнко був також даний пророчий дар, а також він мав молитовну силу, яка була така сама, як у пророка Іллі. Ілля Онопрієнко, як і пророк  Ілля часто молився, а тому він цю духовну силу від  Бога мав не випадково, бо був відкритий на дію Божої благодаті. Тому і все його життя було просякнуте молитвою, а все життя він жив у послусі Господу, як всім нам знаний пророк. А найважливішою рисою Іллі була та, що він як пророк Ілля не потребував нічого, а лише Бога.
    Ілля  Онопрієнко не просто помер, але він як пророк Ілля прямо вознісся до Господа. Думаю і Ілля вознісся до Бога у славі, але ми цю славу не бачимо, бо вона невидима. Тепер Ілля з ангелами славить Христа, а не сам, а з сонмом святих та Божим пророком Іллею !
 Нехай отже праведність цього Божого чоловіка буде для нас прикладом для наслідування. Не так багато молоді, як Ілля, прооживають  так своє життя ! Багато хто проживає довге життя, але безсенсовне. Вони пропивають, прокурюють та взагалі живуть життя, яке не гідна прожити людина. Ілля ж прожив, яке кожен має прожити у служінні Богові !


Немає коментарів:

Дописати коментар