четвер, 28 лютого 2013 р.

Нотатки філософа: Народження - велике Боже чудо ! (Щоденник)

                                                                         
      Я Тирусь Дмитро Юрійович народився 7 грудня 1990 року у м. Львові у пологовому будинку  обласній клінічній лікарні вул. Некрасова. Раніше на місці цього будинку тут була колегія піарів, але це була інша історія. Головне я дякую мамі, що вона не зарахувала мене до категорії небажаних дітей. За певних обставин я би міг загинути, якщо б я був зачатий іншою матір'ю, яка б зробила аборт. А способи виконання їх дуже страшні. Думаю читач легко може знайти принаймні жахливі відео та фотографії після абортів. Ну я веду до того, що дякую батькам, які мене бажали. Мама навіть казала, що після того, як у неї стався викидень, то вона молилася Богу, щоб я народився.
                                         Дитина в утробі бере за пелець хірурга                                                             
      Ніколи не знав, що я стану членом Руху "За Життя" у м. Львові і сам буду боротися за життя. Дуже радий що я беру участь в цьому русі і може вже спас декому життя. Ну більше в цьому Божа заслуга чим моя. Це не просто боротьба проти абортів, але і проти гріха та Сатани.
     Народження дитини це велике чудо. Це продовження єдиного акту Господнього творення. Адам та Єва згідно вчення св. Іринея Ліонського були духовними дітьми, але залишається таємницею, як вони виглядали на початку. І цих персонажів Святого Письма не слід приймати повністю буквально, бо Біблія також символічна книга. Думаю є одна спільна між сотворенням перших людей та народженням кожної дитини:

 Ще поки тебе вформував в утробі матерній, Я пізнав був тебе, і ще поки ти вийшов із нутра, тебе посвятив, дав тебе за пророка народам! (Єремія 1:5)

 Також цю тему продовжує Псалом 138(139) 13 вірш:


  Ти виткав мене в утробі матері моєї !
                                     
                                                                   

Бог тут напряму творить людину, а також дає їй життя. Господь Бог таким чином має повне право володіти нашим життям, але володіє ним не як тиран, а як Захисник та Охоронець життя. 

 Розвиток науки дозволяє нам бачити повністю розвиток розвиток дитини в утробі у вигляді фотографій  та відео. Це наскільки очевидно, що дитина в утробі є особою, що я не вважаю за необхідним про це щераз у блозі повторювати. Це треба бути невігласом, щоб заперечувати очевидне.


                                             Посмішка малюка в утробі матері
                                                                                                                 
                                                                                                                  Далі буде

Немає коментарів:

Дописати коментар