середу, 18 вересня 2013 р.

Збірник віршів "Любов до Краси"

                                                                         

                                                       Беатріче, яку любив Данте. 


ПРИСВЯЧУЮ ЗБІРКУ АНАСТАСІЇ СЛОВ'ЯНСЬКІЙ, ЯКА У МЕНІ ВІДКРИЛА НАЙКРАЩІ ЛЮДСЬКІ РИСИ

Щодо твоїх текстів - сонячні за настроєм, кожен написаний під впливом чуття, місцями - образний. віршами би то не назвала в жанровому розуміння, швидше етюдами чи мініатюрами - бо не бачу ні римо-ритмічного малюнка, як в класичному силабо-тонічному вірші, ні смислових акцентів і ритміки білого. але цікаві - настрої де в чому середньовічні чи ренесансні - звертання до прекрасної дами і облагороджування ліричного героя від прекрасного почуття. цікаво) [...] (Іванка Стеф'юк)

Писав поет вірші,
без рими, без ритму, без душі!ї
Прощаються поетам, врші без рими, без ритму..
Не прощається поетам, тільки вірші без душі!
 (Степан Вакаров)

                                     
                                     Правда жизни. Как много тех, с кем можно лечь в постель.
             
                1.     Чому я пишу вірші ?

               2.     В твоїх очах я бачу Небо !

               3.     ТИ КРАСИВІША ПОНАД АНГЕЛІВ

               5.    Холодній квіточці !

               6.    Гарячій від гарячого

               7.    Йшов я і йшов шукати я книжку !

               8.    Бог тебе в утробі виткав !

               9.  Я би в тобі потонув, а ти далеко !

              10.  Твій подих - то найвища сила !

              11.   Я прийшов до тебе з привітим

              12.  Мати Брехня !

              13.   Ти не просто особистість !

              14.   Мар"яні Мавдрик !

             15.   Ти красою перевищуєш ангелів 

             16.   Гарній дівчині 

             17.  НЕ ЗНЕВАЖАЮ Я ТЕБЕ (ІНТИМНА ЛІРИКА)

             18.  Відкрий моє сердце до Любові !

             19.  БОГОСЛОВСЬКИЙ ВІРШ

             20. Відкрий моє сердце до Любові ! (Любовна лірика )

             21. Святе Письмо 

            22.  СОЛОДКА ДРУЖБА !!! 

           23.  Поетична молитва мого сердця

           24. Христові (вірш, який я присвячую тобі Ісусе Христе Сину Божий)

           25. Про справжній блаженний оргазм ! (віршик)

           26. Чому ти так далеко ? 

           27. Зупинися мить прекрасна

           29.  БЕЗМОВНА ПОЕТИЧНА МОЛИТВА ДИКУНА (ВІРШ ПРИСВЯЧЕНИЙ ШЕВЧЕНКОВІ)

          30. Ти є мов божество у людській подобі (ВІРШИК)

          31.  ТИ ПОДІЛИЛАСЬ ЗІ МНОЮ СВОЇМ РАЄМ 

          32. НЕБЕСНЕ ХОДІННЯ АБО ПОЕЗІЯ ДЛЯ ГАРНИХ НІГ 

          33. ВСЕ У ДУСІ

          34.  МОВ РОДЕН Я ТОРКАЮСЬ ТЕБЕ...

          35. ТІЙ ЩО ВІДКРИЛА МЕНІ КРАСУ (МОЇЙ НАЙКРАЩІЙ ПОДРУЗІ ВІРШ)

          36. ТВОЄ ВІД ТВОЇХ 

          37.  Христині Соловій - романтику 21 століття !

          38. Файнів дівчина з Краматорська присвячую!

          39. Жанні Дарк з Краматорська ;-)
     
         
  

Немає коментарів:

Дописати коментар